Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Syklusen > Menstruasjon
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-01-2008, 12:02   #1
Neatå
Supermedlem

Neatå sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Rogaland
Meldinger: 828
Neatå vil raskt nok bli berømt.Neatå vil raskt nok bli berømt.Neatå vil raskt nok bli berømt.Neatå vil raskt nok bli berømt.Neatå vil raskt nok bli berømt.
rødme Regne ut syklus..

Fikk mensen sist 11 dager forsinket, skullle hatt den 8 januar, men den kom 19.jan. Har pleid å ha stabile sykluser, 28 - 30 dager..Jeg tror el var litt senere enn normalt eller at jeg ikke hadde, da jeg ikke kjente noe til el som jeg til vanlig gjør!Hvordan ville dere regnet neste syklus?

Venter ei lita jente i august etter privat ivf hos Hausken
Neatå er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-01-2008, 12:09   #2
3undrende
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Regne ut syklus..

jeg ville regnet normal tid (ca 14 dg fra 1. dag mens) i neste runde...men ha denne mnd i bakhodet.
  Svar med sitat
Gammel 28-01-2008, 12:10   #3
Sita
Veteranmedlem

Sita sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: I et hus
Meldinger: 4,588
Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er i samme situasjon som deg. Skulle hatt mens rundt nyttår, men den dukket ikke opp før 13. syklus på 44 dager mot 28 normalt. Så denne syklusen her regner jeg ikke foreløpig. Går og venter på el før jeg finner ut når jeg skal vente mensen. Håper på en normal syklus igjen, men er forberedt på en unormal.

(Jeg grubler forøvrig også på om jeg kan ha hatt en syklus uten el. )
Gammel 28-01-2008, 12:16   #4
Neatå
Supermedlem

Neatå sin avatar

Neatå vil raskt nok bli berømt.Neatå vil raskt nok bli berømt.Neatå vil raskt nok bli berømt.Neatå vil raskt nok bli berømt.Neatå vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sita
Jeg er i samme situasjon som deg. Skulle hatt mens rundt nyttår, men den dukket ikke opp før 13. syklus på 44 dager mot 28 normalt. Så denne syklusen her regner jeg ikke foreløpig. Går og venter på el før jeg finner ut når jeg skal vente mensen. Håper på en normal syklus igjen, men er forberedt på en unormal.

(Jeg grubler forøvrig også på om jeg kan ha hatt en syklus uten el. )
Hvordan klarer du å gå å vente på el? Jeg kunne tenkt meg å hatt el 4 ganger i hver syklus, det hadde vært noe det Temper du Sita?

Gammel 28-01-2008, 12:24   #5
Sita
Veteranmedlem

Sita sin avatar

Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Neatå
Hvordan klarer du å gå å vente på el? Jeg kunne tenkt meg å hatt el 4 ganger i hver syklus, det hadde vært noe det Temper du Sita?
Det er mye bedre å gå og vente på el enn å vente på mens synes jeg, for så lenge jeg vet at jeg er før el vet jeg nå uansett at je gikke er gravid. Mens forrige syklus da jeg gikk og venta på mens ble det jo ørtenogfnørti tester og MYE grubling.

Vanligvis har jeg funnet el utfra sekret og tappen (Men dahar jeg hatt el på dag 18, og alt har vært fryd og gammen sånn sett..), men denne mnd har jeg begynt å tempe. Det er jo ganske spennende å sette seg inn i og så har jeg litt å gjøre mens jeg går og venter på el. (Og siden vi ikke finner ut når el er før etter at den har vært og det da jo er for sent å prøve på noe mer, så har vi jo egentlig mer enn nok å gjøre i ventetiden uansett da. )
Gammel 28-01-2008, 12:29   #6
Neatå
Supermedlem

Neatå sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Sita
Det er mye bedre å gå og vente på el enn å vente på mens synes jeg, for så lenge jeg vet at jeg er før el vet jeg nå uansett at je gikke er gravid. Mens forrige syklus da jeg gikk og venta på mens ble det jo ørtenogfnørti tester og MYE grubling.

Vanligvis har jeg funnet el utfra sekret og tappen (Men dahar jeg hatt el på dag 18, og alt har vært fryd og gammen sånn sett..), men denne mnd har jeg begynt å tempe. Det er jo ganske spennende å sette seg inn i og så har jeg litt å gjøre mens jeg går og venter på el. (Og siden vi ikke finner ut når el er før etter at den har vært og det da jo er for sent å prøve på noe mer, så har vi jo egentlig mer enn nok å gjøre i ventetiden uansett da. )
Vet ikke om jeg hadde hatt tolmodighet til å tempe..også føler jeg at det virker litt stress! Jeg har vondt når jeg har eggløsning så jeg vet ganske sikkert når det er, men ikke sist mnd da jeg ikke hadde! Men kan ikke si at jeg har så mye el-slim...det er vel ikke bra!

Gammel 28-01-2008, 12:40   #7
Sita
Veteranmedlem

Sita sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Neatå
Vet ikke om jeg hadde hatt tolmodighet til å tempe..også føler jeg at det virker litt stress! Jeg har vondt når jeg har eggløsning så jeg vet ganske sikkert når det er, men ikke sist mnd da jeg ikke hadde! Men kan ikke si at jeg har så mye el-slim...det er vel ikke bra!
Jeg har heller ikke hatt planer om å tempe før nå, fordi jeg ikke har hatt behov for det. Men det er mye mer spennende og morsomt enn hva jeg hadde trodd. Men dersom det ikke passer for det er det jo ikke vits i å prøve enda.

Det er jo fullt mulig du har el-slim selv om du ikke finner det. Vanligvis har jeg ytterst lite jeg også. Da jeg ble gravid med sønnen min prøvde jeg grapefruktjuice for å se om det økte mengden el-slim, og det gjorde det virkelig! Jeg går nok for det neste pp antar jeg..

Hvis du kun hadde en syklus uten el, og normalt sett har det hver mnd så er det vel mest sannsynlig at du går tilbake til normal syklus igjen nå da tror jeg. Men kroppene våre er rare altså. De finner plutselig på ting som gjør det vanskeligere for oss å holde rede og orden på alt.
Gammel 22-02-2008, 10:27   #8
ronja
Gjest

Meldinger: n/a
sur Sv: Regne ut syklus..

Sluttet på pilla 17.januar. Jeg venter på mensen. Har veldig magesmerter. Tok negativ test i går. Dumt hvis det er eggløsningen jeg har vondt pga. for jeg har ikke lyst på sex når jeg har magesmerter. Er så oppblåst og irritert!!
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Øk sjansen for å lykkes med en Personlig Fruktbarhetscomputer (PFC)
Klikk her for mer info om Pearly, Ladycomp og Babycomp PFC.

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:55.